چاپ        ارسال به دوست

با صدور ابلاغ از سوی دکتر محمدجواد آروین؛

دكتر محمد مهدي فقيه سرپرست مرکز"آپا" استان کرمان در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته شد

 

 

دکتر محمد جواد آروین، رییس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، دکتر محمد مهدی فقیه را  به عنوان سرپرست مرکز تخصصی آگاهی رسانی، پشتیبانی و امداد رایانه ای "آپا" منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته این مرکز با ماموریت اصلی افزایش سطح امنیت فضای سایبری در سطح استان به تحقیق و پژوهش در زمینه ارائه راهکارهای امنیتی جدید و توسعه نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای موجود برای مقابله با تهدیدات امنیتی رایانه‌ای و سایبری می‌پردازد.

 دستگاه های حوزه سایبر که دچار مخاطرات رایانه ای می شوند برای کاهش آسیب پذیری از این مرکز، خدمات دریافت می کنند.

تا کنون 11 میلیارد ریال برای تجهیز مرکز"آپا" هزینه شده و بیش از ۳۰ درصد از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در زمینه تست نفوذ و تحلیل‌های امنیتی توسط این مرکز مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

دکتر محمد مهدی فقیه سرپرست مرکز تخصصی "آپا" دارای مدرک دکتری تخصصی در رشته  مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم افزار است.

 وی با مرتبه استادیاری،عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی فناوری اطلاعات دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان می باشد.

همچنین دکتر محمدجواد آروین رییس دانشگاه  در نامه ای از خدمات دکترحمیدرضا ناجی در مدت مسئولیت "آپا" از زمان راه اندازی در بهمن 94 تا کنون تقدیر کرد.

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در کیلومتر 28 بزرگراه هفت باغ علوی و جنب میدان دانشگاه و شهر تاریخی ماهان واقع است.

 


١٤:١٤ - جمعه ٢٠ بهمن ١٣٩٦    /    عدد : ٣٥٠    /    تعداد نمایش : ٤٤٧١


برای این خبر نظری ثبت نشده است
نظر شما
نام :
ايميل : 
*نظرات :
متن تصویر را وارد کنید:
 

خروج